שני עצורים בחשד לביטול קנסות בניה בתמורה לשוחד

בנצי לייזרוביץ No Comments on שני עצורים בחשד לביטול קנסות בניה בתמורה לשוחד

היחידה המרכזית של משטרת מחוז צפון חשפה פרשת שחיתות ציבורית ביחידה לאכיפת דיני מקרקעין במשרד האוצר וביחידת לפיקוח של הוועדה לתכנון ובניה לב הגליל | הרשות לאכיפה במקרקעין מבקשת להבהיר כי החשוד משמש כמפקח שאינו נושא בסמכות ניהולית ולהחליט על בחירת יעדי אכיפה

אתר בניה. אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל / Flash90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני מספר חודשים נפתחה חקירה סמויה לאחר שעלה חשד כי בכירים בשתי היחידות קיבלו שוחד בתמורה לביטול או מניעת קנסות בתחום המקרקעין.

הבוקר (שלישי) החקירה הפכה לגלויה ושוטרי מחוז צפון עצרו 2 חשודים בעברות של קבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים. במהלך החיפושים בבתיהם ומשרדיהם נתפסו מסמכים רבים.

במסגרת החקירה של חוקרי משטרת מחוז צפון צפויים מעצרים נוספים, בן השאר של נותני השוחד, ושל חשודים בסחיטה באיומים של נותני השוחד. שני החשודים, בסוף שנות ה-40 יובאו בשעות הקרובות לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

בעקבות הפרסומים בתקשורת הנוגעים לחקירת פרשת שחיתות שמעורב בה מפקח מטעם הרשות לאכיפה ואנשי אכיפה בוועדה המקומית, הרשות לאכיפה במקרקעין מבקשת להבהיר כי החשוד מטעם הרשות משמש כמפקח מן המניין שאינו נושא בסמכות ניהולית או בסמכות להחליט על בחירת יעדי אכיפה, ודאי שאינו נושא בסמכות החלטה על מתן או ביטול קנסות מנהליים.

הרשות תשתף פעולה עם כל גורמי החקירה ותעשה ככל יכולתה על מנת לסייע למצות את החקירה ולחשוף את האמת. הרשות בוחנת עצמה ואת פעילות האכיפה שבתחומי אחריותה באופן יומיומי ותמשיך לעשות זאת גם בעתיד ותפיק לקחים ככל שיידרש בהתאם לממצאי החקירה.



0 תגובות